luni, 17 ianuarie 2011

Da ! Seara minunata. . .

Si , dupa aceasta plictisitoare zi , care in final s-a incheiat cu bine (pentru mine , multumita EI) , ma simt OK , mai OK decat de obicei!

Am hotarat sa va spun cam , cum a decurs aceasta zi special :D ...
Ok , Ma trezesc , plec la liceu , dau pe la ora de romana , dupa care 3-4 ore ping-pong... OK , totul bine pana aici...Trebuia sa vad pe cineva , VOIAM , cu orice pret ^.^! Vorbesc ce vorbesc cu ea , hotaram sa ne intalnim... zis si facut .
O fata draguta , simpla , eleganta`n felul ei [:x] genul de fata care , daca probabil o privesti , nu te saturi pur si simplu , mai ca ai musca din ea , genul de fata care zambeste mereu , rade , te face sa te simti bine... !

Imi pare rau , m-a asteptat :-l ... (prostia mea) . O vad , imi zambeste , ii sarut obrazul fin si hotaram sa mergem in parc pe-nserat... (nu-mi reproseaza nimic pentru intarzierea mea).
Mergem , fumam o tigara... Ok , ma macina gandul "Oare sa ... dar cum sa ... dar daca nu ... dar si incercarea moarte n-are ..." , sute de ganduri se bateau cap in cap , eram tensionat , mergeam , incercam sa-mi formulez un discurs (pare prostesc , dar firesc) ... Incep sa ma balbai , ma rusinez (nasol) , prezenta ei ma facea sa uit de toate starile sufletesti .
Emotia se imbina armonios cu o fericire sfasietoare , incercam sa fac o atmosfera cat mai placuta , nu vreau sa o pierd , nu pe EA!
Intram in parc , intuneric (putin temator de un posibil refuz...Doamne!) , ma simteam ok , mi-era frig , obosisem alergand... incep sa`mi fac "ordine prin zecile de ganduri care ma macinau".
Eram inca putin stresat , gandeam limpede , eram lucid (si inca sunt!).
Incerc sa ocolesc subiectul , numai rezist , o spun , ii explic si o intreb daca pe parcursul timpului ar vrea sa-mi fie alaturi. Accepta (si ii multumesc >:D< ), incerc sa-mi stapanesc emotiile ... incerc , incerc , incalzesc putin atmosfera... ne plimbam .
Urmeaza primul sarut (BESTIE MICA! ) , ma simteam regasit , reimplinit , fericit si toate cele .
Gasim o banca , ne asezam , ii simt respiratia (simteam efectiv cum ma incalzesc). La plecare incerc sa o duc spre casa , nu-mi da voie , o las la 3 sferturi de drum. Asteptam impreuna pana vine masina care ma duce spre plictisitoarea mea casa.(limbutsa aia au au au...nu ma satur de tine!)
Doamne , o seara speciala ,sfarsita cu bine (pentru mine si DA! ma simt implinit si Iti multumesc pentru clipele minunate petrecute alaturi de tine >:D< )!

Adorabila mica <3>

2 comentarii:

  1. Si eu iti multumesccccc pt. seara asta :o3 .
    Si iti multumesc ca ma faci sa ma simt speciala si fericita , cum nu am mai fost demult !
    Multumesc mult , adorabilul meu ! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Arrrrgh ^^ <3` .... Pei de ce sa nu te simti speciala cand esti <3 ?

    RăspundețiȘtergere