vineri, 21 ianuarie 2011

Iti multumesc pentru ...




Cum pot incepe ? Pei pot incepe prin a`ti multumiiii pentru tot ceea ce faci , ceea ce esti , ceea ce zici ...

Iti multumesc pentru faptul ca m`ai ales pe mine ! ♥
Iti multumesc pentru faptul ca iti faci timp pentru mine ! ♥
Iti multumesc pentru zambetul ce`l oferi , zambetul care`mi da fiori ! ♥
Iti multumesc pentru privirea ta care ma face sa ma simt un alt eu ! ♥
Iti multumesc pentru faptul ca reusesti sa ma schimbi , sa devin altcineva ! ♥
Iti multumesc pentru saruturile oferite ,care ma fac sa ma simt in al 11`lea cer ! ♥
Iti multumesc pentru seara minunata petrecuta impreuna! ♥
Iti multumesc pentru faptul ca ma faci sa ma simt bine ! ♥
Iti multumesc pentru ca vrei sa platesti tu si nu te las eu ^^ ! ♥
Iti multumesc pentru mesajele care le citesc si recitesc ! ♥
Iti multumesc pentru ca ma alinti cum numai tu stii ! ♥
Iti multumesc pentru ca imi dai ocazia sa te cunosc mai bine ! ♥
Iti multumesc pentru ca o sa trecem impreuna prin foc , apa , bine si rau si ca-mi dai ocazia sa ma plang , exprim liber , zambesc , glumesc alaturi de tine ! ♥
Iti multumesc pentru intelegerea si timpul acordat , si fie ca sunt 4-5-6 ore impreuna , ma faci sa uit de toate problemele ce le am , de tot ce tine de anturaje si stari proaste , ma simt euforic si timpul cu tine trece foarte repede , dar ma faci fericit ! ♥
Iti multumesc pentru TINE si reusesti sa ma faci sa ma gandesc 25 / 24 h la tine , sa ma culc si sa ma trezesc cu tine in gand !
Iti multumesc pentru ca incet , incet reusesti sa aduci raiul tau in iadul meu :* ! ♥
Iti multumesc pentru ca ma suni si doar auzindu-ti glasul , reusesti sa ma calmezi , sa ma binedispui , sa ma destresezi ! ♥

!!!Multumesc pentru TOT si pentru NOI!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu