sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Pierduti in vise ...



Pula mea ca nu stiu ce sa scriu , "Pierduti in vise" , pei normal (am ascultat o piesa *0:40 sec* a lui Cruxfader & Bono , Infiltrarea , din albumul Pierduti in vise) un fel de Intro al albumului , si ma gandeam la ce gandea Cruxfader (respect) atunci cand a scos piesa!

Sa va povestesc un vis de`al meu , unu caterincos in care ma alergau iepurasi pe un camp de flori , si alergam si alergam , si am obosit , m`am ascuns dupa o masina , aveam un pistol cu ventuze , tinteam iepurasi si pentru fiecare impuscat , primeam 1 euro , mai aveam 25% din viata si nu foarte multe ventuze .

Un iepuras tradator , mi-a aratat o cale spre metrou si impreuna am format in pula mea o echipa si impuscam tovarashei de-ai lui , si fugeam , m-am trezit , eram obosit , ma dureau muschii si ma simteam flegmatic.

Ii multumesc iepurasului din vis , care mi-a aratat drumul spre iesirea din visul - cosmar care mi-a placut!

Ok3 , ce semnificatie poate avea visu` asta ? Iepurasi roooz , iepurasi roooz , intunecat afara ... bla bla :D !
Ma rog , nu stiu ce legatura are postarea asta cu titlul ... dar ce conteaza , noi sa fim sanatosi ^^ !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu