duminică, 16 ianuarie 2011

Ploaia . . .

Afara ploua , nu de mult timp , dar ploua. E seara , ma uit pe geam si astept , astept , astept .

Ascult muzica , ma plictisesc , ma uit la telefonu` asta si astept in *xxx* sa ma suni.

Mi`aduc aminte de , clipele frumoase petrecute alaturi de tine. Ma vedeai , zambeam. Ma alintai , ma simteam bine.
Radeai , radeam si eu cu tine, si de fiecare data , mi-am ascuns suferinta de zi cu zi , cand imi mergea prost , sau cand aveam vre`o problema , nu voiam sa te implic , nu voiam sa suferi din cauza mea , pentru mine sau probabil incepusem sa tin la tine , si eram mai rusinos , nu voiam chiar sa le stii pe toate , te lasam sa ma descoperi incet , incet...
Te vedeam , simteam cum bate inima , cum sangele trece prin vene . Simteam o stare euforica , de bine , parca fumam halucinogen.Eram innebunit , nu puteam injura, nu puteam comenta , nu puteam face ce fac cu gasca , eram un alt eu. O transformare , simteam cum respir , cum inima mi-o lua razna...
Ma simteam ... super , simteam ca traiesc defapt , eram obisnuit sa ma sune , sa m`alinte , sa ma zapaceasca , uitam de tot si de toate , nu exista o alta in`afara de EA! Eu fiind un simplu elev , intr-o scoala de prin centru , un baiat simplu , greu de descoperit , probabil cu un viitor nu prea stralucit in tara asta , dar cu unul lucid in alta , eu , un baiat rebel , ce pune suflet in tot ceea ce face , un baiat respectuos , ce respecta pe oricine poate si oricine merita , un baiat modest , un baiat finut , ce`si doreste multe dar obtine putine , un baiat care nu gandeste foarte lucid , si arunca banii pe porcarii , un baiat ce merge cu drag la liceu doar pentru pauze de tigara , un baiat care adora internetu si ofera zambete peste tot pe unde merge , un baiat ce converseaza , un Eu!

Un eu care si acum spera la mai bine ... la mai mult! La ceva ce nu viseaza nici macar ea , la un viitor mai frumos , mai stralucit ce nu`l pot obtine...
Visez la tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu