vineri, 8 iulie 2011

Te Iubesc!


Am revenit cu o noua postare <3 . Te iubesc , te iubesc enorm puiul meu mic , ai reusit sa intrii in adancul inimii mele <3 si sa devii viciul meu de care nu ma pot satura.
Stiu ca am pentru ce sa lupt , pentru tine si pentru dragostea noastra :X .

Te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta si vreau mereu sa fii cu mine .
Si da , atunci cantd te vad , simt ca traiesc , cand ma privesti in ochi si imi zambesti , esti superba , ma faci sa ma simt prea bine :X .
Imi place cand ma strangi in brate , cand petrecem impreuna timpul , si incercam sa tragem de el , sa stam cat mai mult impreuna , imi place cand adorm in bratele tale , esti iubita mea si fac orice pentru tine!
Uneori , imi vine sa urlu de fericire ca te am , sa spun intregii lumi cat de mult te iubesc <3 , imi pare rau cand gresesc , sau scap cuvinte urate :o3 ...

Imi place cand ma alinti , si incerc si eu sa te alint :X si nu regret nicio clipa cu tine , cu tine , toate zilele imi sunt senine , totul este roz , imi place ca nu ne certam , suntem perfecti!
Tu esti perfecta si ma completezi pe mine , esti cel mai frumos lucru care m`i se putea intampla , cu tine am invatat sa iubesc <3 , TU m-ai invatat sa iubesc!
Te iubesc puiul meu , TE IUBESC prea mult <3!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu