luni, 17 ianuarie 2011

Deci da , deci daca...

"Deci da , deci daca , daca doar daca , bila alba ... "
Deci eu da , cand am vazut`o zambind , deci da , deci am cam ramas surprins de privirea si zambetul ce l-am primit.

Avea o voce asa gingasa si radea din orice.Se concentra , iar atunci cand se concentra era tacuta , dupa lovitura , zambea , zambea din orice , mai ca radea...

Ma asculta , defapt imi asculta vocea , vocea mea ragusita , parca as fi venit de pe "Stefan cel Mare" la un mare meci al dinamovistilor.

E micuta , are miscari elegante , intoarce capul si arunca priviri , vede ca te uiti la ea , ascunde privirea pe masa de biliard , ii zambesti , iti zambeste , probabil daca plangi , nu ar plange cu tine , din contra , ar incerca sa imbunatateasca atmosfera , sa te inveseleasca , e draguta , draguta lafel ca cel care a scris postarea despre ea , ganditoare , ganditoare ca mine , calduroasa ca o privighetoare.

Probabil ca , daca ar fi frig afara , ea ar fi cea care te`ar lua in brate ca sa`ti tina caldura.
Probabil ca , daca i`ar fi frig , ar tacea , ar astepta caldura de la persoana apreciata ei , placuta ei.
Probabil ca e curioasa , ar vrea sa stie ce este dragostea , ar vrea sa afle cat mai multe , capata experienta pe zi ce trece.

Paseste incet , cu miscari senzuale , este bucuroasa din orice , alergica la trandafirii albi ^^ , probabil urmatoarea data o sa ii aduc un trandafir rosu :"> ...

Multumesc ^^ , multumesc pentru timpul acordat ^^ :* !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu