duminică, 23 ianuarie 2011

Doar tie iti multumesc ...


Incep prin a spune ca o vreau DOAR PE EA [ :x ] , din ce in ce mai mult ma atasez .
Incepe usor sa.mi alerge prin minte .Sufletul mi.e plin de ea .
Ea e SINGURA CARE CONTEAZA!
O vreau DOAR PE EA , pe zi ce trece tot mai mult ma gandesc la EA!
Pentru mine doar ea conteaza , !!!SINGURA!!! care ma face sa zambesc cu adevarat...
De aceea am ales.o pe EA!
Ea e singura care merita tot respectul din partea mea , pentru ca m.a ajutat sa trec peste pase proaste si stari depresive in care , eram la un pas sa intru ...
Iti multumesc pentru afectiunea ce ti`o etalezi fata de mine , multumesc pentru respectul ce m.il oferi , multumesc pentru clipele fericite alaturi de tine!!!
Multumesc pentru ca-mi esti aproape si ma faci sa zambesc si sa uit de tot ceea ce am in jurul meu (de la probleme pana la pase proaste si stari sufletesti ) !
Multumesc pentru tot ce este legat de NOI!
Multumesc pentru ca esti magica si faci tot raul sa dispara , exact ca o pasare maiastra ce se zbate peste nori sa treaca de cei ce vor sa o desparta de CERUL SAU!
Te vreau din ce in ce mai mult , te vreau DOAR PE TINE!

Esti unica pentru mine , si nimeni nu poate schimba asta!!!
Te Ador !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu